16 februari 2011

Världens sötaste unge!

Idag har jag spenderat min lediga dag hemma hos BÄSTA marie & världens sötaste påg LOA :)
vi har myst, handlat och bakat bullar, en toppen dag :)
Loa växer och börjar bli "stor" roligt, men känns som om det inte var så längsen han var en liten bebis som låg i min famn och mös! Tiden springer iväg...

Kom precis hem och jag mår sjukt illa! jag får och kan inte bli sjuk nu, det e bull!!
Snart kommer Dennis is & vi ska kolla film och slappa!!
Har ännu en ledig dag framför mig, imorgon blir det fika med en arbetskamrat.. sen blir det rätt lugnt, om inte ni har något förlag på vad jag ska göra?

Jag vill till Ullared hihi och IKEA...
nya skor vill jag ha, har hittat dom men får vänta tills jag fått lön!

Nu får jag byta om för snart knackar det på dörren :)

Love Ida





ÄLSKADE LOA... NÄR HAN VAR NÅGRA DAGAR GAMMAL!!
Han e idas favorit och sötast i världen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar