29 mars 2011

HAAJ!

Det händer för mkt i mitt liv just nu så jag knappt hinner sitta vid datorn! men shit vad kul jag har :)
Har träffat killen i mitt liv, Dennis gör mig så sjukt glad & vi har
riktigt kul ihopa :)
Jag älskar min Dennis :)

Jag ska bli sambo mitt i allt detta och jag längtar så mkt!
25 år och ska bli sambo för första gången e för mig något stort!
Då tycker man om varandra!!

Nog pratat om det, e hemma om i min lägenhet och packar lite grejor...
sen byta om för att bege mig till jobbet... 14-21.
ledig torsdag-söndag och det ska bli himla skönt :)

Slut skrivit här för denna gången, funderar starkt på att
skita i att blogga.. har massa annat skoj att hitta på med nu ju,
datan kommer i sista hand haha..

Massa kramar till er :)
Love Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar